dimecres, 9 de febrer del 2011

La "compe"

Bones de nou,
En els meus trajectes de pujada i baixada cap a la feina, passo per Calaf, i a Calaf hi fan uns Pastorets, i jo faig de Rovelló als Pastorets d'Igualada... i em vaig dir: -Roger, potser que vagis a veure com ho fa "la compe". No se sap mai, potser trobaràs algun "recurs" que puguis adaptar a la teva manera d'actuar.
Dit i fet, vaig enredar a la família i cap a Calaf a veure els Pastorets. Ja d'entrada es veia una cosa professional (acomodadors, varies portes d'entrada...). Comença l'espectacle i... boca oberta tota l'hora. Flipant. Molt bona actuació, un ritme brutal, molt bona representació dels dimonis, molt bona escenografia, molt bon sò... la prova està en que el Guiu, el meu fill (que adoro) de tres anys no va dir ni piu en les tres hores d'obra. "Chapeau" nois, us felicito. I als qui no hi hagin anat a veure'ls els els recomano (bé, de fet ara us haureu d'esperar fins el pròxim Nadal... va com va). I si algú de Calaf ho llegeix veniu-me a veure a mi a Igualada a veure si em fitxeu (d'intercanvi o així). AU! SALUT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada