dimecres, 17 de març del 2010

Molts canvis...

Ei Bones!!
Finalment he tornat al blog... des de la meva darrera entrada hi ha hagut molts canvis. El principal el de feina. He fet un canvi a molt millor a una empresa més gran, amb un departament d'inform... perdó, un departament TIC fabulós! M'ha suposat també evidentment una adaptació (d'horaris, d'entorn, de desplaçament...) però que en aquest moments us puc assegurar que ja està superada. El que no se m'adapta és el meu ritme d'entrenament, i és que desde mig febrer arrossego una lesió al tendó d'Aquiles que no em deixa córrer, em va fent la murga, quan sembla que està solucionat NYAC! fiblada que "t'arrio". M'estaré fent gran? NOOOO!!! Això és manca d'entrenament (i potser com diu l'amic David, d'un canvi de pneumàtics)!!!!. Qui sap, el temps dirà. De moment calma i no posar-s'hi nerviós.
Au! Fins la pròxima (prometo tornar a ser seriós amb l'actualització del blog!) ;-) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada