divendres, 18 de setembre del 2009

Tuga Trail Copons'09 - Afició digitalitzada


Ara farà pràcticament un any que conjuntament amb 3 membres de la secció de curses de muntanya (uecanoia), se'ns va encarregar de dur tot l'apartat informàtic d'una cursa nova que s'estava organitzant: la "Tuga Trail Copons'09". Jo em vaig presentar voluntari pel disseny de la web. -"Quina oportunitat", vaig pensar, -"dues aficions en un mateix pack!". Havent fet ja un munt d'inscripcions en les diverses curses on havia participat sabia perfectament què m'agradava i què hi trobava a faltar a les webs. Després d'un primer disseny, que sembla que va agradar als organitzadors, es va començar la feina: disseny de tot el lloc web, maquetació, estructuració de codi, càrrega de continguts i proves online. El 18 de juny ja la teníem publicada. El Xavi va enllestir aviat el tema de programació de la base de dades: les inscripcions, passarel·la pels pagaments, etc... i el Lluís es va currar tota la gestió de la cursa (llistats d'inscrits, controls de sortides, d'arribades, classificacions, cronos...). Al final la feina ha estat un èxit rotund, tan la nostra part "virtual" com la part física (organització, participants...).

En definitiva, que he disfrutat com un camell fent aquesta web, col·laborant-hi amb l'organització -que esperem que sigui la primera de moltes-, i compartint bons moments amb els "tecles" Xavi, Lluís i David (un dels pares de la criatura TugaTrail). Salut i km's!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada