dijous, 10 de setembre del 2009

Presentació

Bones,

Finalment he fet el pas i m'he llençat a fer-me un blog. La decissió ha estat complicada però al final ho he hagut de fer; sempre administrant llocs de tercers sense poder opinar de manera lliure m'ha fet tirar endavant. Aquí el que digui m'afectarà a mi i només a mi.

Em presentaré: sóc el Roger, un catalanet a qui agrada el disseny gràfic (web sobretot), informàtic de professió, graller i corredor de muntanya (skyrunner pels del rotllo) d'afició, i sobretot sobretot, pare, marit, fill, germà i amic (aquest darrer ordre no implica res, per algun lloc s'ha de començar, no?).

Vull utilitzar aquesta eina per expressar allò que em crida l'atenció, que em preocupa, que sento, allò que faig i deixo de fer... tenint sempre present que un blog ha d'estar al dia i al màxim d'actualitzat, o sigui que mans a la feina.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada